Згідно опитування 2000 домовласників, які активно займаються самостійним ремонтом, наша компанія зайняла лідируючі позиції. Дослідження, що проводилося з липня 2009 року по червень 2010 року Інститутом індустрії відпочинку (Institut für Freizeitwirtschaft) *, виявило рівень популярності різних виробників з аналогічною нашої компанії спеціалізацією. В результаті наша компанія отримала визнання на рівні 52 відсотків, як і один з виробників професійних інструментів, і зайняла в рейтингу лідируюче місце, а також була визнана найбільш впізнаваним брендом в категорії продукції побутового призначення. Це додає нам сили для того, щоб і надалі випускати такі ж високоякісні продукти: адже завжди можна знайти найкраще рішення.
* За даними Institut für Freizeitwirtschaft GmbH, Effizientes Marketing bei Heimwerker-Kunden, Мюнхен, 2010 р